Hej alla söta

Idag har jag klippt,slingat och färat håret!
Skit fint blev det om jag måste säga det själv!
Så jävla nöjd och glad så de inte finns!
Sedan har jag bara chillat och bara haft det underbart,solat hela dagen också,vaknade halv 11 solade till klockan 2
sen drog jag in till stan för att fixa mitt hår!
Sen hem,sola och sen kom min bror,David och Gustav,så sjuukt underbara killar!:*
Och glömde säga att jag älskar att mina killkompisars tjejer lägger till en på Facebook.
I Onsdags var jag på Liseberg med klassen,såååå kul!
Aja sen bär det av till Grebbestad ill helgen♥
Kulkul!
Inte bloggat på länge kanske ni märkt huh..?
Men har inte vart hemma så himla mycket under det seaste veckorna..:/
Men aja nu är jag tillbaka igen i alla fall!
Nuuu sa ni få en bild,som är tagen i dag!
Liten men aja får gå för denna gåången,byebye bitchess:*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0