Hejdå Borås!

Tjaaa bloggen!
Idag drar ja upp till Grebbestad,sen ska ja till Skövda imon och träffa Libbe och Arvin.
Aja nu ska jag packa osv..
Sen drar jag!
Och det ska bli sol där också hela hegen så ja,kan ju ut och springa och sola och bara chilla osså.
ska bli riiiktigt härligt!
Sen ska jag nog träffa mina underbara kusiner också så det ska bli kul,
tar med mig kameran så på Söndag,Måndag eller Tisdag så kommer det upp bilder.
Haman,och sen till veckan blir det fotboll också,härligt!
Ja vi är lidiga idag också alla andra går ju typ i skolan..
Chillchill!
Nää nu ska jag packa osså så ni får ha det så bra,och kommer troligen inte bli så mke bloggande i helgen med hoppas på det bästa!
Men något kommer nog komma up!
Pussohej♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0