Dagen är här,Är jag beredd?Några minuter från min dödsbädd.

Hej bloggen,äntligen hemma med brännan.
Heheh aja men vart ju i Skövde i veckan också,
så kul.
read my lips.
okej, känner lite för att skriva av mig nu.. blir så galet trött på endel människor! ni som gillar att trycka ner andra och få dom att må dåligt tillexempel. de flesta som har blogg får nog nån gång ibland taskiga och helt jävla onödiga kommentarer. ni som skriver dom, är det kul att va taskiga mot andra eller? spec om ni skriver och är anonyma, hur moget är det på en skala 1-10? det är så himla barnsligt & omoget gjort. tänk på dom stackarna som har bloggen för fan. och okej, ni kanske menar det ni skriver, men håll det för er själva istället, ni behöver inte skriva det till dom. det är så mycket bättre att hålla käft! & om ni isf ska kommentera taskigt, varför står ni inte då för vilka ni är, istället för att kommentera anonymt? så patetisk man kan bli. 

kan ta ett exempel på min blogg när ni skriver att jag är hora & tar slampiga bilder. & att jag är bortskämd så det är synd om mina föräldrar osv, finns säkert ett flertal exempel till, men orkar inte lägga min tid till att skriva ner alla dom. kan börja med att säga:
om ni säger att jag är hora, är ni verkligen säkra på att ni känner mig? & om jag nu är de kan ni ju ändå skriva timmlönen när ni håller på. mobbat. ni måste blandat ihop mig med nån annan flickor små. 
& slampiga bilder.. kan inte ni berätta för mig hur såna ser ut då? får man inte visa magen, elr gå i shorts kanske? det är ju inte direkt så att jag lägger upp nakenbilder på bloggen? men visst, säg vilka ni är så kan ju vi prata om hur man ska klä sig för att inte se ut som en slampa då!
sen det sista..
att jag är bortskämd & att det är synd om mina föräldrar. haha asso jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt allt ni säger!? för tycker det är så himla barnsligt. om jag nu är så himla bortskämd, vems fel är det då tror ni? är det inte så att föräldrarna ger sina barn saker? då är det ju faktiskt deras fel om man är bortskämd, eller?

tyck vafan ni vill om mig det är okej, jag har också egna åsikter. men håll de för er själva ist! och våga stå för vilka ni är, det är så himla mycket mognare. jag är den jag är, och jag bloggar om vad jag vill & lägger upp vilka bilder jag vill. & det är inget ni kommer kunna ändra på! thats it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0